Hotnews

Vineri, 1 februarie 2008, 15:59 Actualitate  

 

Proteste zilnice pana la rezolvarea situatiei CNSAS si revocarea magistratilor Curtii Constitutionale si a Avocatului Poporului

 

de Bety Blagu HotNews.ro

 

23 de organizatii civice au semnat vineri un "Protest impotriva restauratiei" prin care cer Guvernului, Parlamentului si Presedintelui Romaniei sa adopte de urgenta masurile legale pentru continuarea deconspirarii fostei Securitati si sa revoce atat magistratii Curtii Constitutionale, cat si Avocatul Poporului. Semnatarii vor sa organizeze, incepand de duminica, 3 februarie, manifestatii de protest care sa continue pana la rezolvarea solicitarilor.

 

"Organizatiile semnatare considera ca Decizia CCR submineaza principiile si fundamentele statului de drept si reprezinta o intoarcere la practicile regimului comunist", se precizeaza in protestul remis HotNews.ro.

 

Organizatiile sustin functionarea Curtii Constitutionale, dar considera ca in cazul de fata "judecatorii CCR au actionat imoral, incompetent si impotriva institutiilor statului de drept. In motivarea Deciziei nr 51/2008, judecatorii CCR fac confuzii grave cu privire la fundamentele statului de drept."

 

In ceea ce priveste Avocatul Poporului, reprezentantii celor 23 de organizatii sustin ca acesta "nu a reprezentat interesele poporului, interzicand cetatenilor dreptul de a avea acces la propriul dosar. Avocatul poporului a sustinut in sedinta Curtii Constitutionale ca 'exceptia de neconstitutionalitate este intemeiata, dispozitiile legale atacate continand un venin neconstitutional'".

 

Organizatiile semnatare solicita, de asemenea, ca CNSAS sa faca publice de urgenta toate informatiile despre eventuala colaborare sau apartenenta la fosta Securitate a magistratilor, inclusiv a judecatorilor din Curtea Constitutionala.

 

Manifestatiile de protest pe care semnatarii au decis sa le organizeze vor incepe duminica, 3 februarie, la ora 14.00, in Piata Universitatii.

 

Organizatiile care au semnat protestul

·         Grupul pentru Dialog Social

·         Societatea Academica din Romania

·         Asociatia Pro Democratia

·         Alianta Civica

·         Academia Civica

·         Freedom House Romania

·         Institutul de Politici Publice

·         Fundatia Memorialul Durerii

·         Agentia de Monitorizare a Presei

·         Militia Spirituala

·         Societatea pentru Justitiei SoJust.ro

·         Societatea Timisoara

·         Fundatia “Gheorghe Ursu”

·         Centrul pentru Jurnalism Independent

·         Centrul Roman pentru Jurnalism de Investigatie

·         Asociatia Revolutionarilor fara Privilegii

·         Asociatia 21 Decembrie

·         Liga PRO EUROPA

·         Academia de Advocacy

·         Fundatia Soros Romania

·         Grupul pentru Reforma Universitara (Timisoara)

·         Fundatia a Treia Europa

·         Blocul National Sindical

adăugare comentariu   62 comentarii

Voi fi acolo (Vineri, 1 februarie 2008, 16:35)

Camil [anonim]

Desi nu-mi fac prea multe sperante in capacitatea guvernului actual de a lua masuri atat de curajoase, tinand cont ca supravietuirea lui politica depinde de sprijinul unor partide retrograde si pline de securisti ca PSD, PC si PRM, trebuie sa le aratam dinozaurilor ca nu ii vom lasa sa ne intoarca cu 10 ani in urma. Macar la alegeri si tot ii vom sanctiona pe cei care incearca inca o data sa-si mentina puterea din umbra si sa prosteasca un popor intreg.

-10

jenant (Vineri, 1 februarie 2008, 16:36)

iosif dolea [anonim]

toate ong-urile astea sint de risul curcilor. schiauna ca vor dreptate, dar nu fac asta decit cind o iau peste bot micii basescieni :) Penibililor!

+8

Domnule Iosif (Vineri, 1 februarie 2008, 16:58)

Razvan (360romania.eu) [utilizator] i-a raspuns lui iosif dolea

Jenant si penibil esti tu. Jenant si penibil este ca un securist care a stalcit in bataie oameni inainte de 1989 sa ajunga Parlamentar. Jenant si penibil ar fi ca oamenii sa nu reactioneze la decizia CC. Jenant si penibil este un "Voiculescu" care tine lectii de morala.


Sunt foarte multe lucruri jenante si penibile, dar, cu siguranta, ONG-urile enumerate mai sus nu fac parte din aceasta categorie.

+1

o gramada ca tine, teribilisti cu conturi grase (Vineri, 1 februarie 2008, 17:26)

Olguta [anonim] i-a raspuns lui iosif dolea

De la tine pana la tiganul cu masina decapotabila , fara nimic in cap ...."da' cu bani" nu e decat un pas. Tupeul tau e legat de banii pe care ii faci din carpeli, tunuri sau furtisaguri. Totuna. Altfel, ai fi cumintzel. Am mai vazut eu dintr-astia "viteji".....esti prost domnule, ma intelegi? Pacat ca nu am voie sa o zic cu voce tare, mai putin ajutorat.......Pacat de tine. Ca atat pricepi tu din lumea asta.

+1

si totusi de ce jignesti tiganii? (Vineri, 1 februarie 2008, 17:53)

gigi [anonim] i-a raspuns lui Olguta

care e diferenta intre un tigan cu masina si fara nimic in cap, si de exemplu un neozeelandez cu masina si fara nimic in cap?


HAI JOS CU SECURISTII UNDE-S GOLANII ???

0

(...) (Vineri, 1 februarie 2008, 17:32)

Alois [utilizator] i-a raspuns lui iosif dolea

Fi capitanul nostru ! (lool)

0

paranoia (Vineri, 1 februarie 2008, 19:31)

The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui iosif dolea

Te compatimesc din doua motive...al doilea e ca vorbesti off-topic.

+5

pana cand? (Vineri, 1 februarie 2008, 16:36)

alex [anonim]

era timpul!!! daca eram in bucuresti, eram primul acolo

+4

Militia spirituala (Vineri, 1 februarie 2008, 16:40)

Stoewer [anonim]

Militia spirituala? Suna bine, chiar foarte bine.


Vai de mama noastra................

+10

Avocatl Poporului? (Vineri, 1 februarie 2008, 16:47)

Tertulian [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

Foarte de acord cu demiterea avocatului poporului care practic s-a pus in slujba lui Voiculescu.


Daca pentru acest domn, Ioan Muraru, poporul inseamna Voiculescu si Plesita atunci il platim degeaba.


Ar trebui sa i se ceara banii inapoi si sa fie aruncat in smoala, tavalit in fulgi si plimbat prin oras de lant.

+5

raspuns... (Vineri, 1 februarie 2008, 16:59)

necst [utilizator] i-a raspuns lui Stoewer

Mi-a atras si mie atenita aceasta titulatura. Banuiesc ca-i doar o strategie de marketing, pentru a atrage atentia. Bine ca nu se numeste SS :)

Dar hai sa vedem cu un simplu search pe Google ce vom gasi:
""Armele noastre sunt ideile". Militia Spirituala. MILITIA SPIRITUALA. Studenti ai Facultatii de Istorie. Universitatea Bucuresti ..."

"Militia Spirituala. A fost odata ca niciodata, intr-o padure mult prea fermecata, numita Romania, un grup de vajnici militieni ce lupta impotriva balaurilor ..."
Parerea mea este ca-i in stransa legatura cu GIP, un fel de umbrela a unora pentru a infiltra si influenta politica Damboviteana.


PS - Sustin demersul! Era si timpul sa se iasa in strada. Ar trebui ca in aceste momente, toata populatia Romaniei sa se solidarizeze (inclusiv politicienii care sunt real in opozitie).

0

Militia Spirituala (Vineri, 1 februarie 2008, 18:42)

Indianu [anonim] i-a raspuns lui necst

Doar asta ai gasit la search pe Google ?

Militia a fost singura organizatie studenteasca care a luptat impotriva PSD-ului inainte de 2005. Nu ii cunosc personal, dar stiu actiunile lor si sunt super tari prin ceea ce fac, mai ales ca nu sunt o organizatie de masa.

Mai documenteaza-te inainte sa spui tampenii.

0

Hotul striga Hotii (Vineri, 1 februarie 2008, 20:08)

necst [utilizator] i-a raspuns lui Indianu

Daca vrei sa-ti aduc argumente... tot cu un simplu search si apare pe siteul securisti.ro al lui Mugur Ciuvica, care pana acum n-a atacat sub nici o forma tabara PSD-ista, PRM-ista sau PC-ista, cu ai lui comunisti consacrati gen: Iliescu, Nastase, Vadim si Voiculescu. Ura lor s-a revarsat cu precadere impotriva PLD, a lui Basescu si-a lui Stolojan. V-ati dat arama pe fata tovarasilor diversionisti.
Hotul striga hotii!

Citat: "Grupul de Investigatii Politice si Militia Spirituala publica un document din ...", "GIP si Militia Spirituala publica o Nota din mai 1983 privind exportul a ..."


PS - Romanii adevarati au nevoie de unitate, pentru a iesi din criza asta, nu sa se bata cu caramida-n piept ca ei au fost pe baricade (vezi exemplul lui Dan Iosif)

-1

Despre prostia ta! (Vineri, 1 februarie 2008, 18:49)

Gorunul Alb [anonim] i-a raspuns lui necst

1. prietene esti fals informat, cu privire la la intreaga chestiune.

2. GIP ii cam mic pentru razboiul asta... nu crezi?

3. In 2003/2004 cand eram singurul grup civic studentesc si manifestam ptr. drepturile studentilor, apoi impotriva abuzurilor prezidentiale Basesciene, vs. Gabriel Resources, vs. comunism, vs. prostia unor oameni asa ca dumneata, sub ce umbrela ne aflam?

Va raspund eu stimabile, eram pe p..a noastra!

+1

Gorunul Alb (Vineri, 1 februarie 2008, 19:20)

Victor [anonim] i-a raspuns lui Gorunul Alb

Ai cam calcat cu stangul"In 2003/2004 cand eram singurul grup civic studentesc si manifestam ptr. drepturile studentilor, apoi impotriva abuzurilor prezidentiale Basesciene"
Basescu a fost ales in decembrie 2004.

Obsesia voastra oarba, va face sa nu mai stiti nici ce mai scrieti!

-3

Vai de tine nu ne noi ! (Vineri, 1 februarie 2008, 17:08)

Alin [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

vai de mama ta si de IQ tau, astia erau cei care cautau prin arhive si apoi publicau in Catavencu articolele "marete" din Scanteia a tov. Iliescu & Co.

-3

tare (Vineri, 1 februarie 2008, 17:09)

Michel [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

Oare pe cine reprezinta "Militia spirituala" ???? Oricum au imaginatie fondatorii care sunt si singurii membri de altfel...:-)


Sa vina militia spirituala ! Mama lor !


Comik !

-5

subiect (Vineri, 1 februarie 2008, 16:46)

nume [anonim]

Vai, sunt profund miscat de aceste organizatii civice care ne tot invata democratia si care se pricep la toate. Mi-e dor de Liiceanu si de grupul lui de 'telectuali care lupta dezinteresati pentru democratie. Vreau sa lupte toti pentru desfiintarea CC si infiintarea tribunalelor poporului, mama lor de hoti.

+7

Va rog eu, oamen, veniti (Vineri, 1 februarie 2008, 16:46)

georgeb [utilizator]

Chiar daca sunt sanse sa iasa un mare fass...


Am multi prieteni care imi spun "eu nu vin, ca nu o sa vina nimeni" sau "da-mi un telefon daca iese ceva". Cu cati sunteti mai multi care ganditi asa cu atat e mai putin probabil sa se ajunga la o masa critica. Veniti, chiar daca e posibil sa nu iasa nimic, caci cu cat veniti mai multi cu atata suntem mai aproape de masa critica.

Nu plecati de la ideea ca nu reusim sa facem nimic. Aveti in vedere ca doar daca incercam avem sanse.

+4

Doamne ajuta ! (Vineri, 1 februarie 2008, 16:47)

Razvan (360romania.eu) [utilizator]

Poate ca nu este prea tarziu !


Naparcile de la CC vor sa arunce Romania cu 10 ani in spate.


Daca se organizeaza ceva la Sibiu, cu siguranta voi iesi in strada.

-1

Principiul separatiei puterilor in stat (Vineri, 1 februarie 2008, 16:48)

CFG [utilizator]

In ziua de astazi exista oameni, de buna credinta, onesti, cinstiti, care sunt de acord cu incalcarea Constitutiei. Care sunt de acord sau nu vad ca se incalca Principiul separatiei puterilor in stat.

Acest Principiu este vechii, peste 200 ani. A fost gandit de oameni, pentru a organiza societatea/statul intr-un mod cat mai 'bun'.

In opinia mea Principiul separatiei puterilor in stat este esential pentru organizarea noastra, a oamenilor. Pentru a ne fi mai bine. Nu trebui sa reinventam noi roata.


Si 'orbirea' din aceste zile, desi era evident de ani buni (pentru unii) ca se incalca Constitutia si Principiul separatiei puterilor in stat, se refera la la fatul ca unii vad realizarea descinspirarii/condamnarii/etc. NUMAI prin forma actualei legi a CNSAS. NUMAI prin incalcarea Principiului mai sus amintit si a Constitutiei.
Oamenii buni nu va pune-ti ochelari de cal. Se poate si altfel.
Nu numai ca se poate, dar TREBUI sa se faca. Dar nu prin incalcarea Constitutiei, nu prin incalcarea Principiului separatiei puterilor in stat.
Pentru ca daca vom fi de acorda sa incalcam Constitutia se naste intrebarea: unde sa ne oprim? De ce sa incalcam Constitutia doar in ceea ce priveste chestiunea Securitatii? De ce sa nu incalcam Constitutia si in alte ...


Nu pot sa fiu de acord cu incalcarea Constitutie, iar Curtea Constitutionala a dat o sentinta juridica. Obisnuiti-va cu acestea. Va trebui o noua lege a CNSAS. Una care sa respecte Principiul separatiei puterilor in stat si Constitutia.

...
Si trebuie sa ne gandim si la comunisti. Ei au condus aceasta tara, avand in frunte pe Ceausescu = un comunist. Avand ca brate: activistii, justitia, securitatea, armata. Comunistii au condus ... iar astazi s-au dat la fund.

+5

eroare de logica (Vineri, 1 februarie 2008, 17:06)

necst [utilizator] i-a raspuns lui CFG

Comunistii "NU s-au dat la fund", ei si-au schimbat doar fotoliile si culoarea politica.
Constitutia ca mai toate Legile din tara asta au fost facute (incurcat - alambicat) in asa fel incat, intotdeauna sa existe o alta interpretare sau ca o portita de iesire pentru marii corupti si ticalosi.

Romania trebuie regandita! Sa-si cunoasca trecutul si sa-si refaca moralitatea ca natiune.

+5

Chiar?! (Vineri, 1 februarie 2008, 17:15)

corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui CFG

Chiar s-au dat la fund?! Eu am senzatia tot mai pregnanta ca ei conduc bine-mersi Romania. Vezi postarea mea de mai jos. eu din acest moment consider ca nu traim intr-un stat de drept si nu am de ce sa mai respect constitutia!!!!

+8

Pillat din Pont s-a sters pe miini (Vineri, 1 februarie 2008, 16:51)

ina eyre [utilizator]

CCR, cu solutiile ei in coada de peste sau net in favoarea prezumtivilor infractori a ajuns sa conduca Romania. O clica de fosti sugaci comunisto-securisti au pus capac statului de drept. Daca nici acum societatea civila nu reactioneaza, vom asista la decesul legal al tarii. Pe Umi l-au invins structurile securiste din presa. Cu Basescu n-au reusit, asa ca lovesc direct, prin mina acestor capuse, platite de la buget, direct in firava noastra democratie.

+3

Iasi (Vineri, 1 februarie 2008, 16:52)

icsulescu [anonim]

Ar trebui sa se organizeze mitinguri in toate orasele din tara... mama lor de hoti...

+4

cluj, bistrita (Vineri, 1 februarie 2008, 17:01)

murphy [anonim]

inteleg ca e de la 14:00

in cluj si bistrita unde?

-4

corect... (Vineri, 1 februarie 2008, 17:07)

Michel [anonim]

Daca vreti in continuare circ nu aveti decat ! Dar sa nu uitati sa traiti bine ! CNSAS - o arma de vendeta politica... daca as fi castigat ceva de pe urma demascarilor mascaricilor care au supt-o pe timpuri ar fi fost o kestie, dar asa ?!?!
A fost bagat in puscarie vreun informator si turnator ??? A platit vreunul pentru toate nenorocirile care s-au abatut asupra vreunui "turnat" cu vederi mai liberale ? NU !


CNSAS nu trebuie sa existe pentru ca nu aduce valoare societatii civile.. e doar o informare... despre trecut.


Mircea fa-te ca lucrezi ! HA-HA-HA !

+3

societatea civila (Vineri, 1 februarie 2008, 17:10)

miruna [anonim]

Daca in Romania exista cu adevarat o societate civila, atunci trebuie sa iasa in strada.
Ne vedem.

+3

in sfarsit o veste buna. (Vineri, 1 februarie 2008, 17:10)

lucian11 [anonim]

in sfarsit cineva face ceva

o sa vin si eu acolo sa sustin

acum nu mai avem scuza ca suntem dezbinati si neorganizati.

avem o ora si un loc si 23 de organizatii prezente, sper nu doar cu numele.

si 30-40 de la fiecare organizatie si deja se fac o mie de oameni

PLUS NOI


o sa fiu acolo

+3

FELICITARI!!!! (Vineri, 1 februarie 2008, 17:13)

corvus coraX [utilizator]

trebuie privita si partea buna a lucrurilor. Cu aceasta ocazie ne-am lamurit complet cine ne-a condus toti acesti 18 ani. Ne dam seama ca "am infrant" dar ca jocurile nu sunt facute. Si poate ca a fost necesar un astfel de catalizator pentru ca sa stim de unde trebuie sa inceapa schimbarea. Si este vorba deja de o schimbare radicala. Ea nu se mai poate face decat cu inca o revolutie. Prin nesupunere civica pentru ca NU TRAIM INTR-UN STAT DE DREPT. Orice cetatean de buna credinta ar trebui sa mai refuze sa plateasca taxe acestui stat caruia nu-i mai apartine. Eu nu ma simt ca apartinand acestui stat si in consecinta imi rezerv dreptul sa FAC CE IMI DICTEAZA CONSTIINTA! Orice actiune ce o consider oportuna nu are cum sa fie considerata ilegala atata timp ca statul de drept nu exista!!!!

0

exercitii de logica (Vineri, 1 februarie 2008, 19:18)

o voce [anonim] i-a raspuns lui corvus coraX

Iata unde se ajunge cand tot felul de ''chichite avocatesti'' fara nici o legatura cu cauza procesului, sunt luate in considerare.
Pe scurt:
1. Ce a contestat Dan Voiculescu??
a. A contestat decizia CNSAS?
Daca a contestat DECIZIA ( luata pe baza analizarii unor documente si dovezi), atunci sa-mi fie cu iertare dar demersul lui, nu face decat SA CONFIRME aceasta decizie, pentru ca nu a dovedit in nici un fel ca acele dovezi sunt false sau au fost obtinute in mod ilegal/ abuziv.
b. A contestat CNSAS-ul ca institutie a statului ??
Daca da, este un gest civic si poate merita multumiri pentru timpul si banii cheltuiti ca sa ajute societatea sa corecteze acest aspect. Comunismul a fost un regim criminal. Dar nu regimul a facut crimele, ci slujbasii lui devotati, iar acestia trebuie sa-si primeasca pedeapsa pentru crimele facute ( nu doar decizii ''morale'')

2. Decizia CC
Poate fi incadrata cu multa indulgenta la categoria ''d-ale lui tataie''. Nu e posibil ca de 7 (sapte ) ori sa considere CNSAS consitutional iar abia a 8-a oara ca neconstitutional. Incompetenta la acest nivel este inacceptabila. Revocarea se impune de urgenta.

3. Declaratia Presedinte CSM.
Aceasta ''Tanti'' Barbulescu ( abia numita in aceasta functie) NU ARE CE SA CAUTE LA CSM. O asemenea aberatie chiar ca nu am auzit . DEMISIA!!!

4. @corvus coraX
este o reactie normala, multi dintre noi simtim la fel, in fata unor asemenea aberatii. Dar s-a ajuns aici din inconstienta unor avocati de ''doi bani'' si incompetenta sau ''interesul'' unor judecatori (daca ne gandim numai la dosarele retrimise la parchete pe motive '' de tot rasul). Mai poate fi tolerata aceasta situatie?? Sincer cred ca NU!! Este deja o problema de siguranta nationala.

-6

E vorba de bani, nimic altceva! (Vineri, 1 februarie 2008, 17:19)

anton [anonim]

Aveti habar ce salarii astronomice au astia din CNSAS? Am inteles ca ar fi vo' 300 de trepadusi (angajati 100% pe pile) care freaca mangalu' p'acolo pe niste salarii CONFIDENTIALE absolut scandaloase!!!
Dar halalerele din cele 23 "organizatii civice" si ONG-uri - stiti cati bani sug? Mai bine ca prostimea sa nu stie, prostimea trebe inflamata, presa cumparata sa instige ca circul si tigania asta cu CNSAS-ul sa faca valuri cat mai mari.
Deci toata chestia se reduce la BANI. La apararea cu dintii, coatele, scuipat si flgme a salariului ASTRONOMIC FARA MUNCA. Bani publici, de altfel.
MI-E SILA !!!!!!!!!!!!!

+1

Ti-e sila? (Vineri, 1 februarie 2008, 17:44)

Dan [anonim] i-a raspuns lui anton

Nu te mai uita in oglinda si ia o lamaie.

-1

CRAH FINANCIAR SECURI(tate)ZAT (Vineri, 1 februarie 2008, 18:53)

anton [anonim] i-a raspuns lui Dan

Amice, mioritic fudul si cu frunte ingusta, ia citeste stirea de mai sus cu cele 4 banci de pe plaiul mioritic (BCR, BRD, Bancpost, Tiriac) care au fost trecute astazi la NEGATIV de Agentia de rating Finch. ACOLO E PROBLEMA! Pe fruntea RO sta scris CRAH. E o chestie de saptamani, daca nu chiar de zile. Pricepi mataluta? Adica COLAPS FINANCIAR. CRIZA. HAOS. ANARHIE.

TALHARII LA DRUMUL MARE. Kapeeesh?

Prostimii i s-a aruncat, perfid si programat, ciosvarta asta rasuflata cu CNSAS si securitatea si politia politica ca sa aiba ce roade (in plus fata de seminte), ce scuipa, ce da cu flegme - asta in vreme ce CORABIA SE DUCE LA FUND!
WAKE UP STUPID PEOPLE!!!

+2

Nu ti-ai luat medicatia? (Vineri, 1 februarie 2008, 18:47)

R10 [anonim] i-a raspuns lui anton

de ne versi noua laturile tale viscerale n-ai propria latrina? Afla de la mine ca:
1. Trepadusii sunt functionari publici cu niste obligatii si supusi unor conditii de care tu, in n-ai habar; si in plus au fost LUSTRATI.

2. Salariile alea astronomice NU sunt confidentiale pentru ca sunt funcţionari; citeste legile tarii, radele salariile si pe urma vaita-te ca merge prost administratia.
3. Trepadusii aia chiar lucreaza pentru prostime, in masura in care prin prostime umorile tale inteleg poporul roman, iar mangalu frecat insemna dosare de informatori si ofiteri, poate chiar si dosarul tau.

4. ONG-urile si asociatiile civice sunt necesare intr-o democratie; a propos, ai aflat ca a cazut comunismul?

5. Chestia nu se reduce la bani, ci la atat a redus-o mintea ta. Chestia se reduce la faptui ca e an electoral, ca pe aia ii paste votul uninominal si ca nu vor sa riste o miza atat de mare.

Si sa sti ca toate astea nu le-am scris numai pentru tine, caci se pare, ca nu vezi mai mult de propriu interes, ci si pentru cei care fac greseala sa citeasca ce-ai postat si apoi au nevoie de emetiral.

0

Oare? (Vineri, 1 februarie 2008, 19:39)

The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui anton

De ce nu intrebi retoric si daca avem idee cati bani publici storc fostii securistii actuali politicieni sau "oameni de afaceri"...cu statul?

+3

Vin (Vineri, 1 februarie 2008, 17:20)

SMC [anonim]

Sunt acolo duminica.

0

Vin si eu (Vineri, 1 februarie 2008, 19:12)

R10 [anonim] i-a raspuns lui SMC

si mai aduc si pe altii cu mine.

+3

sistemul a supravietuit inca (Vineri, 1 februarie 2008, 17:21)

Marian [anonim]

Daca mai era vreo indoiala cu privire la faptul ca in continuare vechile structuri comuniste si securiste detin puterea si la ora actuala, precum si faptul ca in anul 1989 nu a fost o revolutie, acum acea indoiala, cu siguranta a, a fost spuberata si este cert ca institutiilede baza ale statului roman sunt intesate de fostii securisti.
Cu siguranta ca pe 3 si in zilele urmatoare vom fi in Piata Universitatii. Acum incepe adevarata <revolutie> pasnica impotriva vechilor structuri comuniste. REVOLUTIA DE CATIFEA va avea loc si in Romania de pe 3 februarie.

+5

Urmeaza (Vineri, 1 februarie 2008, 17:21)

Jonas [anonim]

Desfiintarea tuturor autoritatilor cu functii jurisdictionale neprevazute expres in constitutie: ANI, CNCD, CNA

+1

bravo felix (Vineri, 1 februarie 2008, 17:26)

io [anonim]

bravo felix, esti tare ... dupa ce l-ai ai aratat ca poti sa-l dai jos pe basescu acuma ti-ai albit si colegii securisti.

bani si influenta sa tot ai.

+2

Restauratie securisto comunista (Vineri, 1 februarie 2008, 17:41)

Eu [anonim]

Ceeace se intampla acum este resturatie comunisto securista pe fata. Se pare ca nu mai au posibilitatea de a se preface si scot armele grele la lupta de exemplu parlament, curte constitutionala, avocatul poporului, televiziuni, ziare, personalitati vandute etc.

Este bine ca este asa ca astfel ii cunoastem.

Suntem acum cu situatia politica la nivelul primelor luni ale anului 1990. Am ajuns acolo pentruca am crezut multi dintre noi gogoritele lor. Am crezut ca se poate sa mergem mai departe fara procesul comunismului. Acum avem dovada ca fara sa ne cunoastem trecutul nu ne putem elibera ca sa cladim corect viitorul.

-5

membri cnsas (Vineri, 1 februarie 2008, 17:43)

ion [anonim]

Eu n-am implinit inca 30 de ani insa sunt convins ca m-ar gasi si mie trecutul de colaborator - soim al patriei! Multa lume se intreaba de ce nu au fost publicate dosarele membrilor cnsas, reperele moralitatii post-decembriste. Pentru cei care stiu trecutul acestora, e limpede ca nici macar legea "neconstitutionala" nu a fost respectata de membrii colegiului. Odios si scarbos. Bine ca s-a terminat cu acesti frustrati hraniti doar cu hoiturile trecutului rascolind mizerii comandate politic pe banii cetateanului. Poate reusim sa mai progresam totusi.

+4

Macar acum ! (Vineri, 1 februarie 2008, 17:56)

Dan [anonim]

Trebuie sa strangem randurile. Daca simti ca esti roman si ca ti-a fost furata Romania in ultimii 18 ani, daca ai incercat sa faci ceva si de fiecare data te-ai lovit de acelasi sistem corupt, mostenire a comunismului, atunci vei fi acolo ! Eu voi fi ! Hai liberare !

+2

cred (Vineri, 1 februarie 2008, 17:57)

mihailhardau [anonim]

Este o adevarata mina de aur acest final. Va contribui, in mod decisiv, la cristalizarea optiunilor celor nedecisi. Suntem in capcana securistilior, a fiilor acestora, a fiilor nomenclaturistilor, a celor care vor "smantani" toata vlaga poporului nostru, Sper sa nu fie o limba de lemn...Suntem condusi de interese obscure...majoritatea celor care ne condfuc se vand pe bani marunti, in traducere directa...sa castige ceva..., oricat, dar sa castige.

Oricum, este trist.

Nu doresc sa va supar, dar ne comportam ca un popor de fanarioti, o combinatie care nu ma reprezinta...Pana la urma ARDEALUL , CARE REPREZINTA O STARE DE SPIRIT, UN MOD DE A FI DEMN, VA IZBINDI, in aceasta cloaca de miticism...
Domnilor DAMBOVITENI, TREZITI--VA, riscati sa ne despartim, si, sincer, nu doresc acest lucru.

+1

Logica unei ratiuni impure (Vineri, 1 februarie 2008, 17:59)

Ardeleanu' turmentat [anonim]

Fundamentarea logica a deciziei CCR imi aminteste despre convingerile inchizitiei ca soarele se invirte in jurul pamantului.


Daca deciziile CNSAS, in urma studierii unor documente originale, sunt in afara legii, in aceeasi logica nici un alt fel de organizatie sau grupare de indivizi, constituit pe baza unui document cu valoare legala, nu are nic un fel de drept sa decida nimic: asociatiile de proprietari ai unui imobil, universitatile, asociatiile profesionale, guvernul sunt lovite de aceeasi nulitate implacabila. Acest stat devine in mod implicit anarhic si fara de lege.


Suntem intr-un impas foarte serios, caci o mana de judecatori corupti, iata, au puterea de a ne intoarce nu in comunism ci direct in Evul Mediu.


Daca si de data asta vom tacea si vom privi pasiv la televizor, ne meritam cu prisosinta soarta de viermi ce pot fi usor striviti sub talpa cizmei.


Nesupunerea civica si iesirea in strada e tot ce mi se pare ca a ramas de facut.


HAIDETI SA NE DEMONSTRAM (SI NOUA INSINE)CA NU SUNTEM MORTI CU TOTII. DACA VRETI SA NE RESPECTE CINEVA IN EUROPA TREBUIE SA NE RESPECTAM MACAR PROPRIA DEMNITATE.

+2

Trebuie sa fim acolo (Vineri, 1 februarie 2008, 17:59)

Samariteanul [anonim]

Acesta este momentul in care trebuie sa iesim in strada. Trebuie sa se schimbe ceva in tara asta. Daca ratam aceasta sansa, daca vom trece nepasatori peste aceste abuzuri, atunci intradevar Constantinescu avea dreptate. Insa daca dorim sa demonstram a noi cei 22 milioane suntem mai multi decat cei 322, ca noi cei 22 milioane suntem mai informati decat cateva mii de securisti, ca noi cei 22 milioane vrem o Romanie a noastra sa ne intalnim acolo. Nu asteptam sa vedem daca primim un telefon, nu asteptam, sa vedem la Tv cati sunt, pur si siplu mergem acolo. Pentru NOI, Pentru ROMANIA NOASTRA.

+1

avocatul carui popor? (Vineri, 1 februarie 2008, 18:07)

dumi [anonim]

Se pare ca avem un avocat al poporului care nu mai sustine interesele poporului roman. De ce oare mai exista?

+1

VOI FI ACOLO!!! (Vineri, 1 februarie 2008, 18:14)

C [anonim]

Voi fi acolo la fel cum am fost si la votul pentru uninominal.... sper sa nu iasa la fel. Dar si daca o sa iasa la fel VOI FI ACOLO si data viitoare si data viitoare si data viitoare si data viitoare ... pana voi castiga

+1

haos institutional (Vineri, 1 februarie 2008, 18:18)

fracdemort [anonim]

Sa desfiintezi cnsas este ca si cum ai desfiinta Arhivele Nationale. Aceasta institutie administreaza mai multe dosare decat isi pot multi imagina. Ca o parte a legii ar putea fi neconstitutionala nu justifica haosul care s-a creat la nivelul fortelor statului. Trebuie lamurita rapid situatia angajatilor de buna credinta de acolo, 200 de functionari publici angajati dupa toate regulile, care nu au nici o vina ca legea dupa care au lucrat este (este?) neconstitutionala. De altfel, daca luam la bani marunti, nici o institutie din tara asta nu este constitutionala, de vina fiind incapacitatea legiuitorului roman. Apoi, o lege, buna, rea, trebuie respectata. Sa plateasca cei care au facut legea, nu cei care au respectat-o, ei nu au nici o vina, au respectat legea.

+2

comentarii (Vineri, 1 februarie 2008, 18:19)

stefan [anonim]

1.Legile sunt date voit pentru a putea fi apoi fie abrogatea fie unii sa scape. E un mare haos in legi.

2. Constitutia trebuie regindita, dar pentru asta trebuie o reala dezbatere publica, un grup de juristi remarcabili si independenti care sa studieze si alte Constitutii, sa vada in viitor si sa acceptam ca daca o Constitutie sau lege e croita prost ele trebuie schimbate.

3. Societate civila. Multe organizatii dar care au prea putina activitate. Oameni ca Dinescu au pierdut trenul. Au trecut 18 ani si in loc sa activeze puternic si sa convinga si pe altii s-a ocupat de propria avere. Primul an sau primii 2-3 ani au fost hotaritori pentru ca oamenii au fost entuziasti dispusi sa se sacrifice pentru idealuri, mai generosi. Incet, incet am cazut in cotidian, in nevoile zilnice. In plus am vazut ca am fost manipulati grosolan si ca multi din cei in care am crezut s-au dovedit la fel de imorali ca si comunistii.

Am fost prinsi intr-o capcana groaznica din care cu greu putem iesi nemutilati.
Personal am incercat si lupta politica si cea sindicala. Pornit cu elan in fiecare, de fiecare data am descoperit micimea sufleteasca, dorinta de inavutire rapida, interesul material.

La societatea civila doar am batut la usa si teama de aceleasi dezamagiri m-a facut sa renunt.

4. Constitutia nu trebuie incalcata, dar cum au facut nemtii cu legea Gauck? CNSAS nu trebuie sa dea sentinte, evident. Iar decizia lor pentru ine este una pur formala. Magaria legii apare cind spune ca decizia lor poate fi atacata in tribunal. E ca si cum as ataca un critic de arta sau Academia de film americana ca nu a inclus filmul lui Mungiu al Oscar.

Dar tot ce am spus nu inseamna ca sunt de acord cu CCR sau cu avocatul poporului. Sau ca trebuie renuntat la lupta, NU! Ci sper ca organizatiile civice sa fie mult mai active.

+1

Hai in Piata Universitatii! (Vineri, 1 februarie 2008, 18:22)

Mixa [anonim]

Lasati vorba, ne vedem duminica la 14 in Piata Universitatii!


E singurul mod de a forta o schimbare, inca nu v-ati dat seama?

Lasati sa fim noi fraierii si sa mergem acolo!!

+2

Promovare pe YouToube! (Vineri, 1 februarie 2008, 18:35)

necst [utilizator] i-a raspuns lui Mixa

The NEXT Revolution Will Not Be Televised

It Will be Youtubed!


Important e sa adaugam pe YouTube imagini filmate si sa facem o promotie cat mai mare acestor evenimente, pentru a-i convinge si pe cei altii sa ia atitudine!


PS - noi nu avem puterea lor financiara de a controla televiziunile... dar avem puterea si accessul la internet!

+1

Securitatea s-a auto-compromis (Vineri, 1 februarie 2008, 18:52)

Carmen [anonim] i-a raspuns lui Mixa

Au vrut puterea si au avut-o! L-au vrut pe Ceausescu mort l-au omorat! Au vrut sa se imbogateasca pe spinarea celor care i-au platit, i-au pacalit cu Caritasuri si alte bazaconii de ei inventate. Au falimentat bani, au cumparat pe nimic active si nu stiu ce sa faca cu ele. Acest experiment trebuie sa inceteze, iar TOTI securistii si buni si rai trebuie sa plateasca pentru ca s-au protjat unii pe altii. Cu ei la butoane n-am reusit sa absorbim nici un euro de la UE. Niste indivizi cu creier de vierme care distrug tot. Gata, si-au facut-o cu mana lor! Prin gestul colegilor lor de la CCR s-au compromis definitiv. Asa ca acum trebuie sa plece, TOTI!

0

in sfarsit (Vineri, 1 februarie 2008, 19:16)

ionut manta [anonim]

in sfarsit un astfel de protest si in Romania.

Sper sa fie doar inceputul

Voi fi acolo

0

Ocazie unica. (Vineri, 1 februarie 2008, 19:16)

Moldovan [anonim]

Nu pierdeti aceasta ocazie unica de a va organiza intr-un partid .

Daca reusiti sa faceti ceva serios, sa va deschideti un cont in banca pentru a va putea sprijini material.

Trebuie actionat foarte hotarat cu scursurile care conduc Romania.
Va doresc succes! Moldovan USA.

0

ultimul bastion (Vineri, 1 februarie 2008, 19:21)

alin [anonim]

cade si ultimul bastion de lupta impotriva securitatii adio vis de decembrie 89

0

Avocatul diavolului (Vineri, 1 februarie 2008, 19:22)

Dan [anonim]

De acum inainte pentru mine Sergiu Andon este avocatul diavolului. Guzganul congestionat aparatorul securistilor.

0

Cluj (Vineri, 1 februarie 2008, 19:31)

murphy [anonim]

pentru clujeni: haideti duminica la 14:00 la Matei Corvin - acolo a fost revolutia, acolo au murit oameni in 89, acolo e inima Clujului
lasati-il pe avram iancu lui funar

0

vreau sa vin (Vineri, 1 februarie 2008, 19:45)

branet [anonim]

si eu, dar, de ce CCR a votat in unanimitate? o fi stiind ei de ce.

0

jos cu sobolanii (Vineri, 1 februarie 2008, 19:55)

Florin [anonim]

asteptam sa iasa la balcoane si le facem testul daca au aripi.
Tepesh unde ne esti, o teapa ar ajunge pentru tot CC sau stai ca astea-s cu pretentii, cate o teapa pentru fiecare Shobolan si 2 pentru Shobolanoaica.

+1

Nu mai avem nimic de pierdut (Vineri, 1 februarie 2008, 20:03)

lingator de dosare [anonim]

As vrea sa multumesc tuturor celor care apara c.n.s.a.s.-ul, in calitate de angajat al acestei institutii. Vreau sa va spun ca pentru noi cei de aici el a reprezentat nu numai salariul lunar. Noi toti am imbatranit citind atatea mizerii si deja pentru noi institutia nu mai e doar un loc de munca. Oricate decizii de neconstitutionalitate ar da CCR, noi am citit multe si nimeni in viata asta nu ne poate convinge ca x sau y nu a fost turnator. Aveti idee ce povara mare este sa stii atat de multe si sa nu poti sa spui nimic. Sa te uiti la TV si sa-i vezi pe toti cum se bat cu pumnul in piept ca sunt morali iar "la serviciu" sa citesti cine sunt in realitate. Noi le-am vazut adevarata fata si pe noi nu ne mai pot insela niciodata. Va multumim tuturor pentru sprijin si speram sa ne vedem in piata. Domnul Ticu Dumitrescu astazi isi facea probleme pentru tinerii din c.n.s.a.s. care l-au sprijinit in 2006, eu personal nu vreau dect sa-l asigur ca nu ne vom lasa nici de data asta. Ii datoram asta lui si tuturor petentilor care au trecut pe la c.n.s.a.s. sa-si vada dosarul. Nu vom renunta la aflarea adevarului pentru ca acum nu mai avem nimic de pierdut, nici macar locul de munca pentru ca l-am pierdut deja.

 

lingaule, (Vineri, 1 februarie 2008, 21:14)

nerecunoscatorul [anonim] i-a raspuns lui lingator de dosare

m-ai facut sa plang.

+1

Te inseli (Vineri, 1 februarie 2008, 21:25)

LO [anonim] i-a raspuns lui lingator de dosare

Mai aveti multe de pierdut, si noi odata cu voi. Ne vom pierde definitiv demnitatea, onestitatea, integritatea, dreptul de a ridica fruntea si de a avea opinii, dreptul de a crea ne propriile valori si repere, dreptul de a refuza impostura, abuzul si obcsenitatea ridicate la rang de drept constitutional. Si inca as mai putea continua....

Si daca e nevoie sa-mi castig drepturile astea in stada, strigand din rasputeri, atunci asa sa fie.

0

CCR < LASA-NE!!!!!!!! (Vineri, 1 februarie 2008, 20:35)

Cristina [anonim]

Nu stiti in Timisoara se organizeaza ceva?

+1

Ce trebuie sa stie Sergiu Andon (Vineri, 1 februarie 2008, 20:55)

Eu [anonim]

Trebuie sa stie ca fac ceva pe constitutionalitatea deciziei CCR. Deasemenea fac ceva pe cunostiintele juridice puse in slujba dusmanilor (sa nu zic poporului ca suna ca dracu) mei, a colegilor mei, a prietenilor mei, a vecinilor mei si a tuturor celor care muncim cinstit in tara asta, pe cand el ca avocat al diavolului ii ajuta cu chichite avocatesti sa ne fure in continuare.

Sa-i fie rusine ca vine sa apere niste nenorociti care si-au batut joc de viata noastra a parintilor nostri si bunicilor nostrii.

L-ati vazut la televizor pe Serban Nicolae? Ati vazut jigodia de tip nou? Ce ingrijorat era de soarta sarmanilor securisti si turnatori. Asta este generatia de tineri politicieni care ne este propusa cu surle si trambite.

0

MURARU-AVOCAT AL POPORULUI ...DE SECURISTI (Vineri, 1 februarie 2008, 21:02)

ION [anonim]

ESTE O INSULTA INSUPORTABILA SA FIM REPREZENTATI DE UN AVOCAT ASA-ZIS AL POPORULUI, PLATIT DIN BANI PUBLICI, CARE ISI FACE NEVOILE PE NOI. Suntem victimele unui abuz gretos: propriul nostru AVOCAT pledeaza impotriva intereselor NOASTRE. SA SE ANGAJEZE AVOCAT LA FIRMA SECURISTULUI VOICULESCU!

0

Craiova... (Vineri, 1 februarie 2008, 21:39)

Cony [anonim]

Craiova iese la protest?. PNL, PNT-cd, unde sunteti?
Hai craioveni sa protestam

0

deplorabil (Vineri, 1 februarie 2008, 22:03)

joao [anonim]

BABALACII de la curtea c. au simtit un miros de deconspirarea murdariilor pe care le-au facut in epoca de aur.De data acesta sunt de acord cu modificarea la sange a legii fundamentale si schimbarea tuturor magistratilor din componenta C.C.Este o bataie de joc adusa tuturor celor care au avut de suferit de pe urma securistilor,nu se poate sa fim tara care sa permita o asemenea nesimtire .CE avocat al poporului? ne mananca banii ca sa-i apere probabil pe criminalii de securisti.In acest moment increderea mea in justitia romana a murit pe veci,iar unica mea dorinta este sa fiu alaturi de romanii care vor iesii in strada.VOI veni in ROMANIA special pentru aceste evenimente.Doamne ajuta aceasta tara suferinda.

0

In Iasi? (Vineri, 1 februarie 2008, 23:00)

burebista [anonim] i-a raspuns lui joao

In iasi se iese?

0

Cum vor afla? (Vineri, 1 februarie 2008, 22:07)

constantin [anonim]

cum vor afla cei ce n-au internet?

0

Hotărârea Curţii Constituţionale (Vineri, 1 februarie 2008, 22:09)

Ro [anonim]

Suntem în anul 2008, la aproape 19 ani de la Revoluţia Română şi lucrurile nu s-au schimbat în ţara nostră. Ce este de făcut? Cât să-i mai tolerăm pe acei indivizi care nu au nimic sfânt în ei să ne impună ce să facem si ce să nu facem? La Curtea Constituţională lucrează judecători care au făcut pact cu diavolul şi ei ştiu prea bine asta. Au aşteptat un singur semnal, acesta fiind Dan Voiculescu ,un colaborator recunoscut al securităţii şi un profitor ordinar de pe urmele acesteia, ca să dea verdictul care l-au dat referitor la CNSAS. Au uitat pentru ce au ajuns acolo, au uitat de milioanele de români care aşteptă justiţie de la ei.
Este rusinos! Ei sunt adevăraţii trădători de neam şi de ţară nu Băsescu, aşa cum zice Vadim şi leaota lui de generali securişti!

Oare s-a întrebat cineva dacă românii vor ca şi la alegerile din 2008 să ne mai conducă securitatea? Opriţi-i!

0

Si la Craiova? (Vineri, 1 februarie 2008, 22:41)

cony [anonim]

La Craiova, in centru, vine cineva? Aloo...In Centru, la Prefectura-Mercur, vine cineva duminica la 14.00?

0

noi o sa fim cam 10 acolo (Vineri, 1 februarie 2008, 22:55)

nicki [anonim]

cum tot ajungem pe sambata la bucuresti o sa venim si duminica la miting!!! asa ca daca noi din alba iulia venim pana acolo, sa nu va mai aud pe voi cei din bucuresti ca nu o sa aveti cu cine iesi in strada!

noi suntem 10 si suntem deja cu inima acolo! VA ASTEPTAM!